Gry online

Gry online to gry rozgrywane za pośrednictwem sieci komputerowych. Są popularnym wyborem z wielu powodów. Niektóre z nich są bardzo uzależniające, a bonusem są świadczenia społeczne. Inne służą wyłącznie zabawie. Bez względu na powód, gry online to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu. W tym artykule omówimy korzyści płynące z grania w gry wieloosobowe, MMOG i wirtualne światy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej. Na początek kilka przykładów.

MMOG
Wiele osób ma swoje osobiste powody, aby grać w MMOG online. Niektórzy grają, aby uciec od życia, inni robią to, aby się odstresować. Pomimo anonimowości, jaką oferują te gry, niektórym osobom trudno jest rzucić palenie. Nawet ci, którzy nie angażują się w problematyczne zachowania w wirtualnym świecie, będą dotknięci niepokojącymi historiami, które krążą z ust do ust. Gry MMOG online nie różnią się od siebie.

Gry wieloosobowe
Granie w gry wieloosobowe online daje możliwość rywalizacji z innymi ludźmi na wiele ekscytujących sposobów. Chociaż odległość nie stanowi bariery w graniu, może stanowić własne, unikalne wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest opóźnienie, czyli pomiar opóźnień w komunikacji sieciowej w obie strony, zwanych pakietami ICMP. Połączenie DSL z pingiem 50 ms może reagować szybciej na działania gracza niż średni ping modemu wynoszący 350 ms. Inne wyzwania obejmują utratę pakietów lub „dławienie”, które zapobiega uszkodzeniom pocisków. Powolny serwer może również uniemożliwić grze reagowanie na działania gracza.

Więcej: https://alebib.pl/vulkan-vegas-opinie/

Świadczenia społeczne
Badania pokazują, że gry online mają wiele korzyści społecznych. Nie tylko zwiększa zdolność ludzi do wielozadaniowości, ale także poprawia ich świadomość przestrzenną. Artykuł Forbes stwierdza, że ​​gracze online są bardziej skłonni pomagać innym, niezależnie od tego, czy są współgraczami, czy nie. Ten rodzaj interakcji jest szczególnie korzystny, ponieważ gry wideo online mogą łączyć ludzi, którzy inaczej nie mają ze sobą nic wspólnego. Korzyści te zostały udowodnione w wielu różnych badaniach.

Cyberprzemoc
Liczba godzin, jakie uczniowie spędzają na graniu w gry online, wpływa na ich ryzyko stania się ofiarą cyberprzemocy. Według ostatnich badań uczniowie, którzy grają więcej niż dwie godziny dziennie, są bardziej narażeni na ataki cyberprzemocy. Istnieją jednak inne czynniki, które mogą wpływać na cyberprzemoc. Czynniki psychologiczne i wpływy społeczne mogą również przyczyniać się do cyberprzemocy. Niezależnie od tego ważne jest, aby uczniowie podjęli odpowiednie środki ostrożności i nie angażowali się w cyberprzemoc.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *